Základné údaje
Veľkosť panelu domácnosti: | 1200 netto |
Veľkosť panelu jednotlivci: | 3645 bez hostí |
Obmena panelu: | 25% ročne |
Typ merania: | peoplemetrové meranie |
Meracia technológia: | audiomatching |
Interval merania: | 1 sek. / 1 min. |
Odložená sledovanosť: | VOSDAL + 3 dni |
Sledovanosť hostí: | áno |
Spodná veková hranica: | 4 roky |
Kalibračný výskum: | min. 8000 respondentov |
Počet staníc v meraní: | min. 140 |
Cieľové skupiny používané k reportovaniu
Univerzum: | Ind 4+ |
Deti: | Ind 4-11 |
Univerzálna cieľová skupina: | Ind 12+ |
Komerčná cieľová skupina: | Ind 12-54 |
Pozn.: Ku konkrétnej cieľovej skupine su priradení hostia a tiež odložená sledovanosť TS1-3 (time-shift) za 3 dni a tiež VOSDAL TS0 - (Viewing On Same Day As Live)
výsledná hodnota = cieľová skupina + hostia + TS0-3
Reportované stanice
Aktuálne reportované stanice
Dajto
Doma
Dvojka
Film+
Jednotka
JOJ
Markíza
Minimax
NOVA International
PLUS
Prima Plus
RIK
Spektrum
TA3
WAU
Vyradené stanice z reportovania
Senzi
Sport 1
Sport 2
Zrušené stanice
Fooor
Trojka
Ukazovatele
ATS (average time spent)
Priemerná doba živého sledovania všetkých respondentov z cieľovej skupiny v danom časovom úseku na danej stanici.
Udáva sa v sekundách. Počíta sa ako vážený priemer časov odsledovaných respondentami z cieľovej sk v danom čaosvom úseku navýšený o sledovanosť hostí.
AvHrs (View)
Average Hours Viewers. Udáva sa v hodinách Denný priemer odsledovaných hodín na diváka, ktorí splnili podmienku Reach, t.j. odsledovali zvolený časový úsek aspoň istú predom stanovenú minimálnu dobu.
AvLoyalty - Priemerná vernosť (loajalita)
Priemerná sledovanosť v percentách, delená denným priemerom akumulovanej sledovanosti v percentách (delená Reach-om). AvMins (Min) Denný priemer odsledovaných minút na diváka. Udáva sa v minútach.
AvMins (Min) - Denný priemer odsledovaných minút na diváka.
Udáva sa v minútach.
AvMins (View) - Average Minutes Viewers. Udáva sa v minútach
Denný priemer odsledovaných minút na diváka, ktorí splnili podmienku Reach, t.j. odsledovali zvolený časový úsek aspoň istú predom stanovenú minimálnu dobu. ATS (average time spent).
AvRch% - AvRch% : Priemerný dosah v percentách
Priemer počtu denných kontaktov, delený univerzom špecifikovanej cieľovej skupiny, vyjadrený v percentách. Podmienka kontaktu môže byť definovaná užívateľom. Implicitná podmienka je ”Sledovať aspoň jednu minútu v rámci sledovaného dňa".
AvRch (000) - AvRch (000) : Priemerný dosah v tisícoch
Priemer denného počtu kontaktov vyjadrený v tisícoch. Podmienka kontaktu môže byť definovaná užívateľom. Implicitná podmienka je ”Sledovať aspoň jednu minútu v rámci sledovaného dňa".
DurMin - Duration in minutes. Trvanie v minútach
Je trvanie udalosti alebo skupiny udalostí, merané v minútach.
DurSec - Duration in Seconds. Trvanie v sekundách
Je trvanie udalosti alebo skupiny udalostí, merané v sekundách.
LeadIn%
Podiel divákov, ktorí sledovali danú reláciu a zároveň aj predošlú reláciu (v oboch reláciách splnili definovanú podmienku Reach). Udáva sa v %. % sa vzťahujú k predchádzajúcej relácii.
LeadOut%
Podiel divákov, ktorí sledovali danú reláciu a zároveň aj nasledujúcu reláciu (v oboch reláciách splnili definovanú podmienku Reach) . Udáva sa v %. % sa vzťahuj k nasledujúcej relácii.
Loyalty - Lojalita. Udáva sa v %
Podiel sledovanosti v % (Rtg%), delený dosahom časového úseku v % (Reach%), pričom podmienka dosahu musí byť nastavená na 1 minútu.
Rch % - Dosah, zásah v percentách
Reach je počet divákov cieľovej skupiny v populácii, ktorí sledovali (kontaktovali) danú stanicu alebo časový úsek aspoň istú vopred stanovenú dobu. Udáva sa v percentách. Podmienka kontaktu môže byť definovaná v rámci aplikácie. Minimálna doba pre započítanie do Reach môže byť stanovená buď absolútne (napr. 3min.) alebo ako pomerná časť z dĺžky časového úseku (napr. 30 % relácie).
Rch (000) - Dosah, zásah v tisícoch
Reach je počet divákov cieľovej skupiny v populácii, ktorí sledovali (kontaktovali) danú stanicu alebo časový úsek aspoň istú vopred stanovenú dobu. Udáva sa v tisícoch. Podmienka kontaktu môže byť definovaná v rámci aplikácie. Minimálna doba pre započítanie do Reach môže byť stanovená buď absolútne (napr. 3min.) alebo ako pomerná časť z dĺžky časového úseku (napr. 30 % relácie).
Rtg % - Rating/Sledovanosť v %
Podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí sledovali zvolenú oblasť (časový úsek, reláciu, spot, kanál, atď.).
Rtg (000) - Rating / Sledovanosť v ticícoch
Počet divákov z populácie v tisícoch (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí sledovali zvolenú oblasť (časový úsek, reláciu, spot, kanál, atď.).
Shr % - Share stanice (podiel stanice)
Share stanice je podiel počtu divákov sledujúcich túto stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase. Udáva sa v %. Môžme to definovať aj ako podiel priemernej sledovanosti určitej stanice na celkovej priemernej sledovanosti všetkých staníc v percentách, pre danú cieľovú skupinu a daný časový úsek. (Celková sledovanosť – TTV - je 100%.).
TgAfin % - TgAfin % : Afinita cieľovej skupiny (index)
Podiel Ratingov v % zvolenej (afinitnej) a referenčnej cieľovej skupiny. Udáva sa v % Referenčná cieľová skupina môže byť zvolená užívateľom.
TgSat % - TgSat % : Nasýtenie cieľovej skupiny (profil)
Percento konzumácie televízie cieľovou skupinou s ohľadom na referenčnú cieľovú skupinu. Tento parameter vyjadruje vzťah medzi Priemernou sledovanosťou v tisícoch pre špecifickú cieľovú skupinu a Priemernou sledovanosťou v tisícoch v rámci referenčnej cieľovej skupiny (napr. ”celkového počtu ľudí”) – s ohľadom na rovnaké časové obdobie a rovnaký kanál.
TMins - Tmin : Celkové minúty
Celkový počet minút venovaných sledovaniu televízie (bez denného priemeru). Poznámka: Táto jednotka je k dispozícii len pre časový modul.
TMins (View) - Total Minutes Viewers
Celkový počet odsledovaných minút na diváka (bez denného priemeru), ktorí splnili podmienku Reach. Udáva sa v minútach.